Zeker waar. Maar het gaat erom dat het wel mag.
Het komt eigenlijk neer op de keuze:

* Je tagd het als eenrichtings verkeer. Maar dan moeten er veel tags op dat je
wel in beide kanten mag lopen/fietsen/brommerrijden etc...
* We taggen het zoals het is (dus je mag er vanaf de ene kant niet inrijden).
Maar dan moeten we daar goede tags voor hebben en een manier om het te
visualiseren.

Groet,
--Roeland