On Tuesday 10 November 2009 10:27:19 Stefan de Konink wrote:

> Dat is bij Nuenen ook gebeurt zover ik weet.

Inderdaad, ik mag de foto's niet verder verspreiden (en heb trouwens ook geen
updates, maar ben ook nog niet eens klaar met de huidige foto's ;-). Voordeel
bij mij was dat er een welwillend gemeenteraadslid was die me in kon leiden
bij de juiste persoon. Ik zie dat Christ al heeft aangegeven dat de foto's
niet voor verdere verspreiding bedoeld zijn, het is nu gewoon hopen dat ze zo
redelijk zijn om ons er gebruik van te mogen laten maken.

Wat betreft Eindhoven: was er destijds niet een boek met (ongerectificeerde)
luchtfoto's? Misschien dat we de auteurs eens kunnen aanschrijven als dit
faalt?

--
Freek