On Sunday 06 December 2009 22:37:25 Stefan de Konink wrote:

> Ik heb niet over weggooien gesproken; ik zie deze migratie als een nieuw
> project waar data in wordt geïmporteerd die gecleared it. Je kunt deze
> data niet clearen als hij niet van origine van jezelf is.

Dat is allemaal mooie taal. Op de engelstalige mailinglists zie je
soortgelijke dingen voorbijkomen.

Voor mij betekent het apart zetten van de niet geclearde data, op een plaats
waar het mag bit-rotten, hetzelfde als weggooien.

Zolang er geen harde garanties zijn hoe de migratie wordt uitgevoerd, kun je
wat mij betreft alleen nee zeggen op het laatste go/no-go moment. Dat heeft
helaas niets te maken met het feit of de ODbL nu wel of niet een goed idee
is.

--
m.v.g.,
Cartinus