++ 07/12/09 01:35 +0100 - Stefan de Konink:

>Waarom zou het gaan bitrotten als de mensen die niet van de licentie
>willen veranderen daar gewoon verder gaan ;)

Yeah, yeah. Zo gemakkelijk ligt dat niet. Even afgezien van de (on-)
wenselijkheid van een fork van het project, is het opslitsen van de data
een stuk lastiger dan vaak wordt gesuggereerd.

In het geval van grote imports, is vaak data gewijzigd naar aanleiding
van die import. Die wijzigingen zijn niet gemakkelijk terug te vinden
(tenzij iemand toevallig goede log messages schrijft). Om een recent
voorbeeld te noemen: het 3D Shapes bestand wordt welliswaar met een
losse user geimporteerd, maar het corrigeren van de dubbele gebouwen
weer niet. Zou je nu de data uit het 3D Shapes weer uit de dataset
halen, blijft er minder over dan er voorheen in zat.

--
Rejo Zenger . <r...@zenger.nl> . 0x21DBEFD4 . <https://rejo.zenger.nl>
GPG encrypted e-mail prefered.