On Wed, Dec 23, 2009 at 11:57:28PM +0100, Lennard wrote:
> Wat je hier als way plakt is niet de echte grens, maar slechts een
> landuse=residential vlak.

Dat maakt mij niet uit. Het is een way die zegt name=Beverwijk en
gedeeltelijk is dit niet waar. Blijkbaar maakt Navit hier gebruik van,
en raakt in de war. Het is natuurlijk altijd de discussie of de data
of de gebruiker van de data aangepast moet worden, maar als een deel
van landuse=residential dat in Heemskerk ligt getagged is met
name=Beverwijk lijkt het me duidelijk waar de fout ligt. Toch?

--
Sybren Stüvel

http://stuvel.eu/portfolio