Klinkt als een goed idee! Maar ik zou dan gewoon forwarden naar een
soort "light" editie.

In dat geval is het misschien makkelijker om te checken of iemand mobiel
browst. Ik heb nog wel wat handige browser-detection classes in php, als
je interesse hebt dan ship ik ze jou kant op.

In de tussentijd, laat maar even zoals het is. Als ik het laden van
plaatjes uitzet kan ik ook al prima uit de voeten!