Hoi,

Ik heb even een eerste test gedaan lokaal en het getest met onze tile
server. Ik ben er zeer enthousiast over
de gebruikerservaring is naar mijn mening echt een stuk beter dan bij
OpenLayers. Al vindt ik de tile server wel te traag die kan snel zoomen niet
bijhouden.
Hetgeen wat wel slecht is is het halve zoomen waar ie op blijft staan. Dat
maakt het vaak wazig.

Ik ga er in iedergeval een test voor ons mee opzetten. Dan kijken we eens
verder of het wat is.
Verder wil ik het ook eens goed in IE6/7/8 testen om te zien of dat nog een
beetje werkt.

Groet,

Frenzel