On Sun, Mar 07, 2010 at 05:28:33AM +0100, Stefan de Konink wrote:

> [...]

Ik vind het wel meevallen.

Ik zie ook alleen maar een kale kaart. Geen zoom-schuif, geen coordinaten,
niks.

Ook geen bronvermelding. Niet zo netjes...

Ciao.                                                             Vincent.
--
Vincent Zweije <zwe...@xs4all.nl>    | "If you're flamed in a group you
<http://www.xs4all.nl/~zweije/>      | don't read, does anybody get burnt?"