Van de NL-site...

Veel van de informatie van OpenStreetMap wordt verzameld door actieve
wandelaars. Het is dan ook niet verbazingwekkend dat er een kaart met officiƫle
wandelroutes bestaat: openwandelkaart.nl. Het is de bedoeling dat op termijn
alle lange afstandswandelingen van Wandelplatform-LAW, de koepel van
Nederlandse wandelorganisaties en het Nivon zijn opgenomen op deze kaart,
evenals enkele regionale en lokale routes.

Hebben we contacten met de organisaties, en/of materiaal om mee te werken ?
Veel wandelaars hebben gps tracks, kunne wij die gebruiken ?

Bijvoorbeeld, ons nationaal wandelicoon, het pieterpad
staat niet op de kaart. Ik heb wel een GPX file van het
pad, maar deze is niet vrij te gebruiken dacht ik.
Hebben we wel vrije tracks ?

Gert