Voor het goede begrip: het is dus *niet* het doel om de bestaande setup van
tile.openstreetmap.nl / live.openstreetmap.nl te gaan heroverwegen of
aanpassen: dat werkt allemaal prima.

Wat mij betreft *wel* om de ervaringen daaruit op te nemen in een NL-talige
tutorial "Hoe bouw ik mijn eigen (live) tileserver".
Het zou mooi zijn als we verschillende setups kunnen beschrijven: apache /
mod_tile, cherokee en de setup van live.osm.nl, ...?

Martijn

Martijn van Exel +++ m...@rtijn.org
laziness – impatience – hubris
http://schaaltreinen.nl | http://martijnvanexel.nl |
http://oegeo.wordpress.com/
twitter / skype: mvexel
flickr: rhodes

2010/11/23 ce-test, qualified testing bv - Gert Gremmen <g.grem...@cetest.nl

>  Aankondiging:
>

> Tileserver Hackfest bij ce-test in Rotterdam (Gert Gremmen)
>
> Koffie en Thee en Erwtensoep aanwezig.
>

> Ik zorg voor een lege server met geheugen en internet.
>
> Neem je eigen server mee, als je gelijk mee wilt bouwen.
>

> Zin om mee te doen ?
>

> http://doodle.com/56xavhwu5wz94h35
>

> Doel:  Nu eens van scratch off een tile-server opbouwen
>
> en gezamenlijk van de ervaringen en inzet een goede tutorial bouwen.
>
> Mogelijk kunnen we ook een DVD image met de software samenstellen
>
> En wat er nog meer ter desktop komt.

> [...]

<<image001.gif>>