Doel opzich is duidelijk. Voor iedereen die ene eigen tile server wil om te
mee te klooien of om stylesheets op te testen is dit natuurlijk erg handig.

Tevens een duidelijke handleiding voor bedrijven die het ook willen gebruiken
is niet verkeerd. Als in die handleiding dan verschillende setups kunnen staan
elk met hun eigen voor en nadelen is dat natuurlijk wel handig.

Groet,
--Roeland