2011/8/29 Lennard <l...@xs4all.nl>:

> Inderdaad, dat lijkt me ook. Een BAG ID is het meest voor de hand liggende,
> maar ook een vergelijking op geometrie kan. Je krijgt te maken met
> onaangeraakte objecten en aangepaste objecten. Bij die laatste hangt het dan
> weer af van wat er aangepast is: tags of vorm.

Yep, een update-script kan, maar de crux is hoe je beslist welke
updates voorrang genieten en welke criteria je daarvoor aanhoudt. Dat
is heel lastig omdat de meetbare grootte van de aanpassing tussen twee
BAG-versies niet evenredig hoeft te zijn met de 'waarde' ervan. Hoe
wil je dat oplossen?

--
martijn van exel
schaaltreinen.nl