2012/1/30  <dbuss...@goudappel.nl>:
> Beste,
>
> er zijn een aantal sites (zoals http://osm.informatik.uni-leipzig.de/map/)
> die de situatie visualiseren nadat alle niet-ODL objecten zijn verwijderd.
> Wij willen dit graag als een planet-file kunnen downloaden om te kunnen
> simuleren wat er straks (1 april? of wordt het later?) met de
> fietsrouteplanner gaat gebeuren en waar we dus zelf nog wegen/fietspaden
> moeten intekenen om weer een sluitend net te hebben.
> Helaas lukt dat niet via de API en heb ik geen directe toegang tot de
> database.
> [...]

Ik vind CLEANMAP inzichtelijker om de (waarschijnlijke) gevolgen snel
te kunnen visualiseren. De BAD layer op die kaart laat alleen zien wat
er verdwijnt. In Nederland niet zo gek veel, een paar 'pockets'
uitgezonderd.
http://cleanmap.poole.ch/?zoom=10&lat=52.2944&lon=6.7655&layers=00B

Misschien is de Quick History Service handig voor jullie?
http://wtfe.gryph.de/
Deze wordt ook gebruikt door bijv. de license change plugin in JOSM.
--
martijn van exel
geospatial omnivore