On 28 November 2014 13:03:16 CET, "René Affourtit" <raffour...@gmail.com> wrote:
> [...]
>Maar laten we geen van beiden doen. Wat voor de een makkelijk is, is
>voor
>de ander misschien lastig.
>
>Ik kan me voorstellen dat een mailing lijst door sommigen als
>'moeilijk'
>gezien word en dat zij liever op een forum communiceren. Prima, laten
>we
>vooral iedereen de mogelijkheid geven om te reageren zoals ze zelf
>willen.
>Een koppeling tussen allebei zou heel mooi zijn.
>Al is het maar dat er een notificatie van een nieuw onderwerp op het

Mochten er tekortkoming zijn op het forum betreft fijnafstelling van
notificaties dan moet daar een mouw aan te passen zijn in FOSS.

Als forum ook door zoekmachines doorzoekbaar is is alles makkelijk terug te
vinden.

Los van alle voorkeuren lijkt mij een plek wel het handigst.

Stichting OpenTaal
http://opentaal.org