Goedenavond,

hierbij een voorstel om gegevens van ProRail's Railmaps applicatie te
importeren in OSM. Railmaps is een service van ProRail met alle 2D infra data
waar ProRail over beschikt. Het ziet er als volgt uit:

Op verzoek heb ik van ProRail toestemming gekregen (het downloadbare deel van)
de data te importeren naar OSM. Een buitenkansje voor hele precieze spoordata
wat mij betreft. Aangezien dit om een flink grote dataset gaat heb ik, om alle
reacties overzichtelijk te houden, mijn plan van aanpak in een Google Docs
sheet gegoten. Iedereen is vrij om hier opmerkingen bij te plaatsen. Aan de
hand van deze opmerkingen of vragen zal ik de sheet bijwerken (en op die manier
'comments solven'). Zodra er over een onderdeel (set objecten) naar alle
redelijkheid overeenstemming is, zal ik de aanvraagprocedure van dat deel van
de import starten.
Ik zie uit naar jullie reacties,
Jeroen