Salut. Nu am sters nimic. Doar am incercat sa fac niste linkuri intre doua relatii in speranta ca descopar cam pe unde e stricat si cat timp am facut asta s-a facut update la tile si a disparut si mai mult si m-am speriat crezand ca am stricat eu ceva si mai rau.

Multumesc. trebuie sa te cinstim cu prima ocazie :P

Ar trebui anuntat si userul costinmap ca sa stie pe viitor sa nu mai stearga din clc-uri. Eu i-am trimis un mail inca de aseara dar nu a raspuns, desi am vazut ca a mai editat dupa incident prin craiova - nume de strazi...