Hai ca eu parca as fi cu CTC-ul :P

La sud de Mizil este stricat CLC-ul. Mai precis incepand de sub Conduratu Si Baba Ana si pana aproape de Adancata.

On 17.05.2013 14:52, Ioan Indreias wrote:
Do not worry - zona Caracal era afectata de aceeasi problema - daca trigerezi evenimentul de randare (cu /dirty dupa numele tilei) vei vedea ca tilele se refac corect.

Mai mult - relatia mentionata in changeset-ul transmis mai sus are utlima modificare facuta de "modulo-bot" - user-ul folosit de echipa noastra (care a dezvoltat si aplicatia de la http://gis/modulo.ro) pentru editari/introduceri de date speciale.

Toate bune,
Nini