Bai frate, ce inseamna asta  ?

Stdl Plopii Fără Soț

Bah ori eu sunt bou total, ori nu stiu prescurtarile,. ca daca eu nu m-am
prins, e clar ca altu nici atat, si unul din strainatate in nici un caz nu
nimereste. Si cum Jegu asta de OSMAnd nu stie sa caute corect dupa
diacritice, si esti nevoit sa folosesti in engleza ca sa nu mai dea atatea
rateuri, ce facem ?  M-am chinuti cu Razvan sa facem sa ne dam seama de ce
nu  gaseste anumite strazi si localitati, am postat pe issue osm, si a
intrat si ala in craci, si a gasit el solutia sa folosim softul in engleza ,
ca sa nu mai fie asa o problema cu cautarea .

I se pare cuiva aceasta denumire, o denumire standard sau o denumire normala
? Mie nu ........