Normal ca nu a raspuns. Dar daca ai fi vazut istoricul ti-ai fi dat seama ca e rea vointa deoarece tot ce a facut a facut sa stearga. A sters o gradinita, o banca, un cinematograf, o strada, mai multe nume de strazi si un numar de cladire. Iar titlul modificarii este mai mult decat sugestiv. Harta Empty. Asa ca sorinismele mi se par destul de ok in cazul lui... Asemenea persoane nu merita nicio sansa atat aici cat si in societate.