Ce conteaza daca traiesti in Romania? Pai cu asta ai spus totul. Degeaba lucrezi pe un proiect strain si esti priceput in domeniu, daca la acel proiect au acces tot felul de neaveniti. Nu vezi ca esti deplasat in afirmatiile tale? Ma acuzi pe mine in toata afacerea asta de parca eu as fi cel vinovat de vandalizare. Daca toti tacem din gura si nu ne pasa cand unii vandalizeaza harta, unde o sa ajungem? Daca nu pui valoare pe munca ta nu ai decat, dar altii , chiar daca au contribuit gratis, pun valoare pe munca lor. Tu esti cel care sustine acum un scandal fara rost. Si am vazut ca ai cam fost impotriva hotararilor cu Strada in nume si de fiecare data i-ai cam tinut partea si lui sorein. Trebuia sa ne asteptam ca o sa ii tii partea si lui Nzero... Oricum pana cand ai sa revii cu picioarele pe pamant nu ai sa mai vezi vre-un cuvintel din partea mea. In mod ciudat oamenii care muncesc mult pe harta asta sunt luati in deradere. Atitudine tipic romaneasca...

Ba da, e vorba despre atitudinea ta. TU creezi conflicte prin asemenea
emailuri, nu altcineva.

Ce contează dacă trăiesc sau nu în România? În Wikipedia, OSM și alte
asemenea proiecte avem ocazia să scăpăm pentru o scurtă perioadă de
hibele României și să ne comportăm așa cum ar fi normal să ne
comportăm într-o societate. Din punctul meu de vedere atitudini
beligerante și chiar extremiste ca cele promovate de tine nu-și au
locul în această comunitate.

Strainu

În data de 21 iunie 2013, 11:17, Razvan <radulescu.raz...@gmail.com> a scris:
Eu cred ca tu nu traiesti in romania. Daca traiai in romania vedeai ca tara
asta e plina de oameni carora le place sa distruga. Si dupa ce le dai inca o
sansa, tot la fel o sa faca. Stati asa si nu faceti nimic si o sa vi se urce
in cap... Cat despre atitudinea mea. Nu cred ca aici despre ea este vorba.
Daca va place sa munciti degeaba nu aveti decat.