Salut,

După părerea mea o întâlnire fizică nu este nici o idee rea, chiar dacă nu
este nici un mapping party. După cum vedeți pe calendarul [1] în Germania noi
avem întâlniri lunari la aproximativ 20 de orașe. Din păcate așa ceva nu este
popular în alte țări. De obicei acolo sunt niște clienți fideli dar și oaspeți
noi care nu știu mult despre OSM și au întrebări despre OSM.

O să vizitez București de la 30 August până la 1 Septembrie. Cineva știe un
local potrivit și are timp sâmbătă seară sau duminică și vrea să vină la o
bere la o țuică sau altceva?

Toate cele bune,
Michael

[1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Main_Page