Foarte corect Răzvan, mai ales la partea cu modul în care profesioniștii
folosesc categoriile de drum. Trebuia sa le spui cum o autostrada are FC3,
FC4, pentru ca nu a fost condusă și nu sunt codate toate informațiile și
importul gpx este făcut din diverse surse.
Dacă nu știe nimeni ce este FC3 : clasificare de  Drum național cu trafic
mediu uneori, drum județean . Prioritate medie în rutare.  FC1 este rangul
autostrăzii !
Abia după ce este condusă , și se codează toate informațiile, i se ridica
rangul și categoria la FC1

Acum cu referire la cine folosește OSM și pentru ce,  cred ca ar trebui sa
se mai informeze lumea.  Sunt foarte multe softuri de navigatie bazate pe
OSM.  Unele sunt chiar de clasă.  Oare Route66 o fi făcut soft de
navigatie  în curs de dezvoltare doar de  ochii lumii sa se afle în treaba
?
Și exemplele pot continua !
Pe 13 mar. 2016 7:18 a.m., "razor74 [via GIS]" <
ml-node+s19327n5869691...@n5.nabble.com> a scris: