Sorein s-a intors cu ale lui dejectii dintr-un creier bolnav...

Asta ca sa vada cui i-e dor de el...

-------- Forwarded Message --------
Subject:        atîta
Date:   Fri, 18 Mar 2016 09:12:54 +0200
From:   cenSORINg <sori...@gmail.com>
To:     radulescu.raz...@gmail.com

Atîta sănătate să ai tu, țigane, și atîta parte de cine și-e mai drag, după spurcăciunile pe care le debitezi! Rușine să-ți fie, porcule!
EU am impus folosirea diacritcelor pe porțiunea românească, porcule!
EU i-am speriat pe niște idioți ca tine, care desenau cîte o stradă pe fiecare sens în oraș (dublau toate străzile) și puneau pe hartă toți pomișorii și toate cotețele de găini. Bineînțeles că, fiind niște idioți ca tine și ca ceilalți din gașca ta, ați făcut haită. Asta e lumea în care trăim și pe care voi, gloatele, o împuțiți. Gloatele se înhăitează repede, oamenii cu carte stau împrăștiați. Din cauza voastră o să crape OSM curînd.