Vad det är i just detta fall kan jag inte svara på, men det kan vara
att olika personer påbörjat var sin E4-relation på olika ställen i
Sverige.
Det händer även nu och då att relationer (måhända oavsiktligt, men i
alla fall) raderas. Nån kan då ha påbörjat en ny medan numret till en
gammal står kvar i statuslistor på wiki-sidor.

Konrad