Tycker att det vore synd att bli av med dina bidrag, även om
Skåneleden väl kan ersättas ganska enkelt. Det skulle inte tekniskt
sett gå att skilja ut Skåneleden-bidragen till ett annat konto, eller
radera dem manuellt i bulk (du verkar ju ha satt speciella taggar för
de bidragen)? Vad jag förstått försvinner bidrag som du skapat men som
redigerats av andra senare, så i så fall skulle vi bli av med stora
delar av Lunds kommun i ett svep, även om andra redigerat vägarna
efter dig...

/Andreas