Jag är för en karteringshelg i höst, men Värmland är rätt långt bort
för de flesta. Jag skulle absolut föredra nått närmare mig som bor i
Stockholm. Visst kan jag åka några timmar i bil för en sådan sak.
Gärna med övernattning annars måste man nog åka tillbaka innan man
hunnit bidra så mycket till kartan...

Ett område som verkligen skulle behöva en stor insats tycker jag vore
att föredra för då syns resultatet desto bättre. Tyvärr har jag inte
något bra förslag och jag välkomna även debatten om vad som skall
kartläggas. OM vi får en god uppslutning för ett sådant event så kan
man nog tänka sig att det finns personer intresserade av alla dessa
olika detaljer som du skriver om. Några har bil, andra tar (också) med
cykeln. Några går kanske till fots. Alla fyller sin funktion.

Nån som har ett annat förslag till område?

vänligen
   Bengt B