Nu får jag ber er att sluta tillskriva mig åsikter som jag inte har.
Jag har inte givit uttryck för att ha en karthelg i Stockholm, nära
Stockholm eller i Sumpan. Jag har bara frågan om det finns möjlighet
att ha den något närmare Stockholm. Det har jag nu fått förklarat att
det mesta lite närmare redan är rätt väl karterat.

Kan vi hålla oss till en saklig debatt? Det blir inte vänligare för
att man hänger på en smiley! Jag diskuterar gärna placeringen av en
karthelg och jag kan tänka mig att komma, men inte om ni kommer med
ovänligheter och tillskriver mig åsikter som jag inte har. Var god
håll er till ämnet.

/B