Tänk på att kolla offset och justera det efter det som redan är
mappat! Ofta är Bing speciellt i de lågupplösta områdena flera meter
fel. Finns det sådant som är konsekvent mappat i närheten kan man nog
anta att det är bättre noggrannhet på det. Det finns funktioner i Josm
för att justera offset, även om jag inte provat dem själv.

/Andreas