Nu ser Sverige ganska bra ut, för att inte säga mycket bra om
man jämför med Europa i övrigt!

Tycks som mycket av t.ex. Venedig kommer försvinna... lite konstigt detta
med licensbytet kan jag tycka!

Men det kommer finnas mycket att kartlägga efter att det rensats på icke
godkända noder/vägar m.m. och de finns ju de som tycker att det är roligt
att rita av Bings bilder, som jag till exempel...

Mvh
Henrik R