* Lägger till höjdskuggning som borde varit på min lista från början.

Snyggt med skidspårkartan. Skall nog kolla lite på hur han gjort för
pop-upboxarna mycket bra idé. (jo surface är något jag i lång
förlängning tänkt lägga in (typ asfalt=23% grus=62% barmark=15%
belysning 60%).

I JOSM är det enkelt att koipera en relation. Välj relationen och
klicka en kanpp under den som ser ut som två pappersark med en pil
emellan (den är i förnstrat "relations").

MvH Tobias