22 apr 2013 kl. 14:40 skrev Christoffer Holmstedt:

> Om intresse finns så kan jag kicka igång en maskin som står avstängd
> här hemma, behöver nog installera om Ubuntu också. Tänkte använda den
> just till lite tyngre beräkningar men har inte hittat något roligt
> projekt (har faktiskt glömt vad för specs det var på den). Tror den
> endast har 4GB ram men värt att testa iaf, borde gå lite snabbare än
> din laptop =)

Tack, men dessvärre är det framförallt RAM som det konsumeras mycket av. Blir
rätt många miljoner voronoi-punkter som det skall hållas koll på, sedermera
multiplicerat med 3-7 för att bygga polygonerna.  Min workstation som står
avstängd hemma i Malmö har 96GB men jag befinner mig i Oslo. Åker dit om en
månad, skall slå på den då : D

                kalle