Nästa helg (lördagen den 3 augusti efter 12) hade vi (=jag, joakimfors och
essin) planerat att ha en mikromapparträff i Lund, där vi kartlägger
maxhastighet, belysning, access-taggar med mera, främst med fokus på
innerstaden. Det vore trevligt om fler kunnat följa med!

Förslagsvis inleder vi med lunch och genomgång av "uppdraget", samt
utdelning av vandrande papper (walking papers) över innerstaden. Vill man
jobba på något annat sätt går det förstås bra, men jag undrar om det finns
något annat sätt som är riktigt effektivt för syftet, annat än möjligen
fotomappning av vägskyltar.

Träffpunkt återkommer vi till, men järnvägsstationen är ett förslag. Väl
mött

/Andreas