Det ser inte ut som att det kommer någon mer än de tre ursprungliga, så vi
flyttar mötesplatsen till Stortorget för att kunna utgå "i mitten". Jag
jobbar 9-12 och sedan ska jag fixa en grej, så jag föreslår att vi ses 13
utanför turistbyrån (på torget närmast botulfsplatsen), för vidare
indelning i områden och kanske nåt att käka nånstans (jag lär vara rätt
hungrig då...).

Kommer det mot förmodan någon från annan ort, så får ni antingen ta
slumpmässig stadsbuss "via botulfsplatsen" eller gå uppför Klostergatan
eller Lilla Fiskaregatan och sedan ta höger så ser ni det. Det är inte
långt.

Väl mött!

/Andreas