Låter som det vanliga elitistiska tugget där de räknar med att varenda
datoranvändare är unixtekniker. Det kanske funkade i början av 90-talet,
men inte nu längre.

Håller dessutom inte med om dessa två punkter:

   - It violates the principle of least work because complicates the
   procedure for replying to messages.
   - It violates the principle of least surprise because it changes the way
   a mailer works.

Det är mer komplicerat att svara om man måste klicka på svara alla, och
folk förväntar sig att svar går till alla och inte bara den som skrev
senaste inlägget.

Sista punkten är ju uppenbarligen fel i det här fallet, eftersom vi vill ha
det såhär.

/Andreas