Hej

Om jag inledningsvis plockar fram en lista med de konstverk som har
officiella koordinater (för att undvika Google Maps problematik) samt
mappar typer/material till engelska, vad behöver då praktiskt göras
efteråt?

/André

*André Costa*
GLAM-tekniker
Wikimedia Sverige

andre.co...@wikimedia.se <andre.co...@wikimedia.se>
+46 (0)733-964574

Stöd fri kunskap, bli medlem i Wikimedia Sverige.
Läs mer på donera.wikimedia.se <https://donera.wikimedia.se/node/6>