On Jan 7, 2014, at 5:47 PM, Markus Lindholm <markus.lindh...@gmail.com> wrote:

> Tycker inte 5% fel är ett hinder. Men det som jag undrar över är hur
> du tänkte knyta samman ditt data med det som redan finns i databasen?

Något åt hållet att jag från en given adress/koordinat i bostadsannons söker
upp byggnaden i OSM.

Naturligtvis kommer jag stöta på patrull en hel del, exempelvis där hela
kvarter är ritade som en enda byggnad och det finns annonser på flera platser i
detta kvarter där antal våningar inte stämmer med varandra. Exakt hur jag skall
hantera det och liknande fall är något jag får experimentera mig fram till.

                kalle