Jag har gjort ny körning och lagt upp det på:

https://github.com/OpenStreetMap-Sverige/import-orebro-osm-xml/tree/master/osm.xml

<https://github.com/OpenStreetMap-Sverige/import-orebro-osm-xml/tree/master/osm.xml>
(tanka hem allt på
https://github.com/OpenStreetMap-Sverige/import-orebro-osm-xml/archive/master.zip)

Mycket fler kategorier osv nu.

Kommunen har så sent som i dag sagt till mig att det är beslutat CC0, jag
väntar dock på att det skall slå igenom på webbsidan, då tankar jag hem allt
igen.

Innan vi hittat på ett workflow så tycker jag man skall låta bli att försöka
ändra i datan jag producerar, däremot får ni gärna killa efter fel i den.

Min tanke är att man arbetar med filerna i git först. På så vis blir det en
enda import-changeset och pnorman blir jätteglad. Förändringar i existerande
OSM-data görs i en ny osm.xml-fil per användare som är med och jobbar med
importen (för att undvika konflikter) som alla innan commit även måste mergas
med varandra och mot den publika databasen. Jag tror det kommer bli väldigt
lite av det, nästan allt är helt nytt för OSM.

                kalle