Hej!

1) alla noder, väglinjer och relationer har unika id:n, som man kan se genom
att visa data på webbplatsen (använd verktygen i högerfältet för att hitta det).

2) inte över huvud taget. Vår data har inget med nvdb:s att göra och vi får
inte använda deras data av upphovsrättsskäl.

3) normalt mitten av vägen, oavsett om vägen är en bilväg eller en gångväg.
Trottoarer ritad ibland in manuellt och ibland inte, lite beroende på den
enskilde mapparens noggrannhet.

Med vänlig hälsning,

Andreas

Skickat från min iPhone