Jag ställde en likande fråga till Region Örebro Län angående
Bergslagsleden. Jag fick inte ens ett negativt svar; jag fick inget svar
alls, min fråga blev helt ignorerad.

Så jag fick gå alla de 28 milen själv, nåt jag förvisso ändå har tänkt göra
(dock inte enbart för karteringens skull).. Men ändå :-(

/Tomas