Det är totalt 29st som svarat nu, 7 intresserade av styrelseuppdrag, 13 av
annat uppdrag, 24 som stödmedlem, 1 oklokt, 1 övrigt.

Jag kan tänka mig att det vore enklast och kanske bäst också om man tog
hjälp av Wikimedia Sverige med att starta upp en egen sektion för OSM och
få dom att söka som officiell parter för OSM i Sverige.

Som något skrivit som kommentar i formuläret: "Hör av er till Wikimedia
Sverige, de har planer på att "pyssla" med OpenStreetMap. Se deras APG till
Wikimedia Foundation:
https://meta.wikimedia.org/wiki/Grants:APG/Proposals/2016-2017_round1/Wikimedia_Sverige/Proposal_form
"

Det finns även en representant (Axel Pettersson) från Wikimedia Sverige som
visat intresse i formuläret.

*Med vänliga hälsningar*
*Kristoffer Malmström*
Tel: 0733690161