Jag kollade beskrivningen på terracer men den verkade inte kunna göra
riktigt det jag ville. Funkar väl om man ska skiva upp en rektangel, men
säg att man har kedjehus med förskjutna garage, det tror jag inte den fixar.

Det jag gjorde var att placera ut rätt antal punktnoder med "distribute"
och sen använda dem som guide för att sikta in ett hörn på varje hus. Men
med tanke på hur enkelt det är i Powerpoint eller MS Visio så kändes det
lite meckigt.