Ha jól hiszem, Kiss Zsolt írta az alábbiakat:

> Szerencséd volt, mert volt benne faxmodem. Megkérdezem majd neki mi van.
> Viszont akkor is kellene valami netes fax ahol lehet ingyen vagy minimum
> pénzért faxot fogadni, mert a mobil nincs mindig gépközelben és úgy tudom,
> hogy tárolni nem tudják ezek a mobilok.

Nekem legolcsóbb vodás előfizetésem van, ha kapok faxot a telefonra, akkor
megkapom emailben, és ha felhívom a hangpostámat, akkor beolvassa nekem.
(Valahogy ,,érzi'' a rendszer, hogy nem haghívás, és így nem csöng a
telefon, hanem jön egy sms, hogy faxom jött.)
:)

És eddig faxfogadásról nem volt szó, csak arról, hogy _néha_küldeni_ kell.

PS: Nem hiszem, hogy nagy mázli, szerintem alig van ma olyan mobil, amivel
ne lehetne faxot küldeni.

--
PTG
My LESLIE GORE record is BROKEN ...