> Nekem legolcsóbb vodás előfizetésem van, ha kapok faxot a telefonra, akkor
> megkapom emailben, és ha felhívom a hangpostámat, akkor beolvassa nekem.

Nekem is volt ilyen, de már kék virágszirmos vagyok, akinek kell az meg
magenta. Egyik sem nagyon támogatja a faxot. Csak max külön díjszabás
ellenében.

Majd nekifekszek a netnek ha egy kicsit az időm engedi és meglátjuk mit
találok. Itt ha jól emlékszem csak az indafaxot említették, ott meg ha jól
emlékszem minimum 1000 a havidíj. Ha mást is, akkor bocsi, majd végignézem a
szálat, csak mindig kutyafuttában olvasgattam mostanában.

Zsolt