2009/5/11 Sütő Péter <s...@bkgsz.hu>:
> 1. Példát statuálni...
> Gondolom, a diák fegyelmi eljárás alá lett vonva...
> Anno fősulin ezért kirúgás járt, volt, aki meg is kapta.

Fegyelmi nem  hiszem hogy lesz, a helyzet nem olyan, nem magyarázom,
de mondhatni jót akart, csak nem úgy sült el.

> 2. Tartományi rendszergazdai jelszót csak konzolra korlátozni. / Biztonsági
> szintek alkalmazása.
> A tanárnak van saját jelszava, a rendszer biztonságáért te felelsz, nem ő,
> ezt neki kell megértenie.
>
> Sücy

Ebben a témában, jelszó konzollra korlátozni, biztonsági szintek stb.
kicsit bővebben lehetne? Hogyan mit merre? Utánna nézek én is, milyen
módszerek vannak, de ha már Te ismered, egyszerűbb lenne ha tudsz adni
tanácsokat :)

DE!
A tanárnak van saját jelszava, ok, használja azt, nem a rendszergazda
jelszót, de amikor belép azzal, az ő fiókját is ugyanúgy fellehet
törni mint a rendszergazdáét és ha sikerül kiügyeskednie hogy
megváltotassa a jelszavát vagy megtudja azt (nem tudom hogy lehetséges
e), akkor onnantól már hozzá fog férni a digitális naplóhoz....
Megtudja ezt tenni vajon?