Ma meg már az energiatakarékosság jegyében ismét jó szokássá léphet elő.

Nem tudom ki írta, hogy 4 millió kialakítani olyan hálózatot, hogy ha
egyszerre van felkapcsolja, ne vágja le.

nos, el kell menni tetszóleges villanyászboltba, venni kell kapcsolós
elosztót, aztán így megoldható, hogy ne egyszerre legyenek felkapcsolva a
gépek, hanem szakaszosan. persze, ez manuálisan megy, bár aki ért hozzá,
relékkel és időzítőkkel meg tudná csinalni, hogy egymás után kapcsoljanak
fel.