Szép estét Mindenkinek,

Vista alatt hogyan tudom életrekelteni a Shure típ. mikrofont? Asztali gépen xp
van, de ott kihozza a keverőeszközök között a mikrofont, és lehet ki-be
kapcsolni. Átraktam laptopra, amin Vista van, de azon nem sikerül életre
kelteni. AC 97 realtek a hangkártya a laptopban. (Egyébként az asztali gépen is)
A vezérlőpult hardver és hang opciónál próbálkoztam, eddig eredménytelenül.
Holnap este leszek csak gépnél, aki tud vmilyen megoldást rá, legyen szíves
írja már meg.
Yah: a laptopban is van beépített mikrofon a bill. felett, de ez sem működik
ahogy próbálkoztam ma vele.

előre is ksözönöma  válaszokat,
üdv,
Gyuri