Sziasztok!

Meglévő Squirrelmail webmailünk - annak ellenére, hogy a legfrissebb verzió van fent - egyre nehezebben boldogul a különféle kódolású és html formátumú levelekkel, valamint helyenként lassúcska is, ezért hamarosan nyugdíjazni szeretném. A bökkenő az, hogy nem igazán találtam használható alternatívát, igaz, csak az ingyeneseket futottam át. A RoundCube egy ígéretesnek tűnő kezdeményezés, azonban túl lassan fejlesztik ahhoz, hogy a közeljövőben kiforrott és stabil verzió jöjjön ki belőle, a felhozatal többi része pedig jóformán ezt a színvonalat sem ütötte meg. Tudtok valami modern, jól használható webmail klienst javasolni? Ha minden kötél szakad, lehet fizetős is. IMAP-ot tudnia kell kezelni.

--
Köszönettel:

Illés Balázs
rendszergazda
Tömörkény István Gimnázium és Művészeti Szakközépiskola, Szeged