Akinek volt türelme alaposabban megnézni a hivatkozott jogszabályt, biztosan
megtalálta, hogy szerzői jogi szerződést kizárólag írásban lehet érvényesen
megkötni. Ebből kifolyólag az illető megbízási szerződésében vagy van erre
vonatkozó rész vagy nincs, de a szóbeliség és a ráutaló magatartás itt semmit
sem jelent.

Felhívnám a figyelmet a lenti "más megközelítésre", hiszen amennyiben ő köti az
ebet a karóhoz, akkor neki is rendelkeznie kell az ott leírt nyilatkozatokkal.
Azt most ne kihagynám, hogy milyen egyéb szempontokat illik figyelembe venni
akkor, amikor közzéteszek valamit a neten.

Üdvözlettel:
Szalay Sándor

 Legyen környezettudatos! Mielőtt kinyomtatja ezt a levelet, gondolja meg,
hogy valóban szüksége van-e rá papíron!