Ha jól hiszem, kar...@t-online.hu írta az alábbiakat:
> Sziasztok,
>
> jövő tanévre szeretném megoldani, h a tankönyvrendelés a weblapon keresztül
> történjen.
> Használ vki ilyet?
> w2k3 server,iis-sel van most.
> Elsőre az ugrott be, h egy formon választólistából kiválasztja mindenki a
> könyveket amit kér (ide
> fel van téve ömlesztve az összes könyv az összes évfolyamon), és ezt hoznám
> össze php-vel.
> Elég neki az appserv program, vagy van más, esetleg jobb?
> Ha van vkinek 1szerű 5lete, akkor szívesen veszem a tanácsokat;

> [...]

Én php-ben írtam ilyen rendszert, néhány nap munka volt, de közben nagyon
sok hasznosat tanultam, úgyhogy megérte.

Apache2, php5, postgresql van hozzá. A gyerekek a saját iskolai jelszavukkal
és azonosítójukkal tudnak belépni, mindenkinél bennevan az adatbázisban,
hogy melyik osztályba járnak, és csak az abba az osztályba kért könyvek
szerepelnek a listájukban -- ne próbáld a gyereknek felajánlani ömlesztve
az összes rendelhető könyvet, mert akkor lesz, aki mindet megrendeli!
Még egyszer hangsúlyozom: ne próbáld a gyereknek felajánlani ömlesztve
az összes rendelhető könyvet, mert akkor lesz, aki mindet megrendeli!
Nálunk így is minden évben van néhány, aki rendel angol, francia, olasz
és német könyvet is, pedig nem is tanul csak angolul meg latinul :(
mert az osztályban vannak, akik más nyelveket tanulnak, ezért szerepel
a listájában (igazából ez az osztály listája) a többi nyelvkönyv is.

Ha érdekel, meg tudom mutatni az én rendszeremet (adhatok accountot is
akár, ha megígéred, hogy nem rendelsz könyveket) :)

http://tankonyv.apaczai.elte.hu

A könyvosztáskor csak beírom a böngészőbe a gyerek azonosítóját, látom,
hogy mennyit fizetett, tartozik-e, milyen könyveket kért, mit visz majd
az iskolakönyvtárból és egy klikk, hogy odaadtam neki a pakkot, egy klikk,
hogy befizette a tartozást stb. stb.

--
PTG
You can never do just one thing.