Ha jól hiszem, Pirity Tamás Gábor írta az alábbiakat:

> Most egy kicsit átalakítottam, mivelhogy a rendelési időszak lezárult,
> és beleberheltem, hogy nekem kényelmesebb legyen az adminisztráció,
> de a hétvégén adok accountot (magánban) az igénylőknek.

Átköltöztettem az egész cuccot egy másik gépre: az adatbázist is és
az apache2-t meg a php-t is; még egy-két modul hiányzik, így
kipróbálhatjátok a módosítást is.  pl. a leltár,
meg lista arról, hogy kinek mivel tartozok, illetve, hogy általánosságban
hogy állnak a pénzügyek (ezeket sql-ben szoktam lekérdezni), de
szerintem azért megnézhető a cucc.

Az idény elején egyszer be kell vinni az sql alá a névsort, meg hogy ki
melyik osztályba (osztályon belül melyik tagozatba tartozik); aztán
beírni, hogy melyik tanár melyik csoportba milyen könyvet kér (ezt én
openoffice->postgres szoktam csinálni, de lehet, hogy fogok ehhez is
egy webes űrlapot csinálni).

A többi egész jól megy (két éve nem volt vele gond, de szoktam piszkálni,
ha valami nem tetszik. Természetesen a szöveg, ami megjelenik (már a
magyarázó szöveg az oldalakon) szintén változtatható, és mindig az
időnek megfelelő. (Pl. néha nincs rendelésmódosítás gomb, hanem helyette
a ,,már nem lehet a rendelést módosítani'' szöveg...

A ,,teszt verzió'' a http://ftp.apaczai.elte.hu/tk címen érhető el;
adminként beléphettek így:
user: ptg
pass: abrAkAdabRa842.

Hogy a gyerekek/szülők mit látnak, azt így nézhetitek meg:
user: 14ckn vagy 15ckee
pass: abrAkAdabRa842.

Hogy a gyerekek ne haragudjanak meg adataik publikálásáért, változtattam
rajtuk. :)

--
PTG
A gift of a flower will soon be made to you.